afbeelding-reach3

Iets losmaken bij de lezer
en aanzetten tot actie

Commerciële teksten

Een commerciële tekst is een tekst die de lezer op de juiste manier bereikt en iets losmaakt. Daarom begint het schrijven van een goede commerciële tekst, met je te verplaatsen in de ontvanger van je tekst.

Commerciële teksten met toon en diepgang

Bij een commerciële tekst draait het vooral om de toon, maar ook om de gewenste diepgang. Bedenk dat de lezer bij een eerste kennismaking is geïnteresseerd in de grote lijnen en veel minder in (technische) details. Belangrijk is duidelijkheid te bieden en toe te werken naar een vorm van conversie. Dus een actie van de lezer.

Heldere commerciële teksten

Vanzelfsprekend is een commerciële tekst op een actieve manier geschreven, met gebruik van het juiste jargon. De zinnen zijn kort, helder en to-the-point. De lezer voelt zich begrepen en is geboeid door de informatie die je aanbiedt.

Een goede tekst is een commerciële tekst

Met een tekst wil je immers iets teweeg brengen bij de lezer. Een commerciële tekst is dus een tekst met impact. Reach heeft veel ervaring met het schrijven van commerciële teksten voor zowel online- als printdoeleinden. Van aanbiedingsbrief tot magazine en van website, brochure tot actiemailing.

Robert helpt u graag als
u meer wilt weten

Bel mij terug

Cases

Kijk gerust naar verschillende cases en zie wat Reach onderscheidend maakt.

Van de Lande

Van de Lande

The Quality Standard

Vitras1

Vitras

Campagne e-learning introductie

Rzijnoverzicht

gemeente Roosendaal

Magazine Rzijn

Onze klanten

Marike van der Veeken

De Viersprong

Reach is no nonsens. Bij Reach weet je waar je aan toe bent: korte lijnen, snelle service, geen verrassingen achteraf. Reach luistert goed naar wat de klant wil, maar weet ook te verrassen met goede ideëen en advies.

klanten-viersprong

Meer klanten over Reach