afbeelding-reach3

Iets losmaken bij de lezer
en aanzetten tot actie

Commerciële teksten

Een commerciële tekst is een tekst die de lezer op de juiste manier bereikt en iets losmaakt. Daarom begint het schrijven van een goede commerciële tekst, met je te verplaatsen in de ontvanger van je tekst.

Commerciële teksten met toon en diepgang

Bij een commerciële tekst draait het vooral om de toon, maar ook om de gewenste diepgang. Bedenk dat de lezer bij een eerste kennismaking is geïnteresseerd in de grote lijnen en veel minder in (technische) details. Belangrijk is duidelijkheid te bieden en toe te werken naar een vorm van conversie. Dus een actie van de lezer.

Heldere commerciële teksten

Vanzelfsprekend is een commerciële tekst op een actieve manier geschreven, met gebruik van het juiste jargon. De zinnen zijn kort, helder en to-the-point. De lezer voelt zich begrepen en is geboeid door de informatie die je aanbiedt.

Een goede tekst is een commerciële tekst

Met een tekst wil je immers iets teweeg brengen bij de lezer. Een commerciële tekst is dus een tekst met impact. Reach heeft veel ervaring met het schrijven van commerciële teksten voor zowel online- als printdoeleinden. Van aanbiedingsbrief tot magazine en van website, brochure tot actiemailing.

Douwe helpt u graag als u meer wilt weten

Bel mij terug

Cases

Kijk gerust naar verschillende cases en zie wat Reach onderscheidend maakt.

Basf_overzicht

BASF

Mediastrategie

Unica portfolio

Unica

Maand van de inspectie

Ridder Simon

SVVW

Hygiënecampagne Ridder Simon

Onze klanten

Bart de Vroome

Nufarm Benelux

Samenwerken met Reach staat garant voor een professionele aanpak op een informele manier. Wij ervaren Reach als een full service bureau dat ons veel werk uit handen neemt door goed te luisteren, eigen initiatief te nemen en met praktische oplossingen te komen.

klanten-nufarm-2

Meer klanten over Reach