afbeelding-longcopy

Goede content is de basis
voor elke campagne

Contentstrategie

Door middel van een contentstrategie bepaal je op welke wijze en op welke momenten je met de verschillende doelgroepen communiceert. Binnen de contentstrategie wordt de inhoud (het verhaal dat je vertelt) verbonden aan momenten en middelen.

Belang contentstrategie

Het belang van een goede contentstrategie neemt toe door met name twee factoren. De voortdurende uitbreiding van het medialandschap waardoor er op steeds meer borden geschaakt moet worden; en het belang om je helder te profileren met als doel een eigen plek te creëren in het grote aanbod aan informatie.

Heldere profilering

De concurrentieverhoudingen zijn groot in bijna elke branche of sector Om succesvol te zijn, is het van grote importantie om je bedrijf / organisatie duidelijk te presenteren en te profileren. Hier lag en ligt een belangrijke rol voor de creatieven van reclamebureaus. Het ontwikkelen van goede content ziet Reach dan ook als een kernactiviteit waarbij de uitingen optimaal worden afgestemd op de doelgroep.

Versplintering medialandschap

Steeds meer podia en platforms ontstaan. Maar waar wil jij je relaties ontmoeten? Waar en met welke frequentie wil je als bedrijf aanwezig en vindbaar zijn? En met welke informatie? Het zijn essentiële vragen waarover Reach je graag adviseert.

Robert helpt u graag als
u meer wilt weten

Bel mij terug

Cases

Kijk gerust naar verschillende cases en zie wat Reach onderscheidend maakt.

Vitras1

Vitras

Campagne e-learning introductie

Intro event voor jezelf

Rabobank Amerstreek

Event voor jezelf

CremerGB-1

Cremer Grafisch Bedrijf

corporate identity

Onze klanten

Els Brouwer

NLNet

Samenwerken met Reach is een welkome aanvulling op mijn drukke agenda waarin weinig tijd overblijft voor creatieve oplossingen en de uitvoering ervan. Deskundigheid, team effort, creativiteit en de mensen van Reach maken samenwerking erg plezierig en vooral goed!

Klanten-NLNet-1

Meer klanten over Reach