afbeelding-longcopy

Goede content is de basis
voor elke campagne

Contentstrategie

Door middel van een contentstrategie bepaal je op welke wijze en op welke momenten je met de verschillende doelgroepen communiceert. Binnen de contentstrategie wordt de inhoud (het verhaal dat je vertelt) verbonden aan momenten en middelen.

Belang contentstrategie

Het belang van een goede contentstrategie neemt toe door met name twee factoren. De voortdurende uitbreiding van het medialandschap waardoor er op steeds meer borden geschaakt moet worden; en het belang om je helder te profileren met als doel een eigen plek te creëren in het grote aanbod aan informatie.

Heldere profilering

De concurrentieverhoudingen zijn groot in bijna elke branche of sector Om succesvol te zijn, is het van grote importantie om je bedrijf / organisatie duidelijk te presenteren en te profileren. Hier lag en ligt een belangrijke rol voor de creatieven van reclamebureaus. Het ontwikkelen van goede content ziet Reach dan ook als een kernactiviteit waarbij de uitingen optimaal worden afgestemd op de doelgroep.

Versplintering medialandschap

Steeds meer podia en platforms ontstaan. Maar waar wil jij je relaties ontmoeten? Waar en met welke frequentie wil je als bedrijf aanwezig en vindbaar zijn? En met welke informatie? Het zijn essentiële vragen waarover Reach je graag adviseert.

Robert helpt u graag als
u meer wilt weten

Bel mij terug

Cases

Kijk gerust naar verschillende cases en zie wat Reach onderscheidend maakt.

Ekinetix-phone-1

Ekinetix

Nieuwe website

inzet_viersprong

De Viersprong

Wordpress website

inzet_STMR-1

STMR en Vitras

Communicatie fusie

Onze klanten

Bart de Vroome

Nufarm Benelux

Samenwerken met Reach staat garant voor een professionele aanpak op een informele manier. Wij ervaren Reach als een full service bureau dat ons veel werk uit handen neemt door goed te luisteren, eigen initiatief te nemen en met praktische oplossingen te komen.

klanten-nufarm-2

Meer klanten over Reach