afbeelding SVVW

Creatief houvast dat
jouw verhaal goed laat landen

Conceptontwikkeling

Ongetwijfeld een van de mooiste, maar ook meest complexe onderdelen van het reclame- en communicatievak is ontwikkelen van communicatie concepten. In gesprekken blijkt vaak dat er verschillend gedacht wordt over wat nu precies een communicatie concept is.

Communicatieconcept: onze definitie

Het onderscheidend en pakkend presenteren van een product, dienst of bedrijf waardoor je makkelijker en sneller contact maakt met je doelgroep. Een goed communicatieconcept is een creatief en doelgericht houvast waarmee je je verhaal verteld.

Een slogan is een helder voorbeeld van een concept dat je ondersteunt bij het vertellen van je verhaal.

Robert helpt u graag als
u meer wilt weten

Bel mij terug

Cases

Kijk gerust naar verschillende cases en zie wat Reach onderscheidend maakt.

Vitras1

Vitras

Campagne e-learning introductie

Intro event voor jezelf

Rabobank Amerstreek

Event voor jezelf

CremerGB-1

Cremer Grafisch Bedrijf

corporate identity

Onze klanten

Marike van der Veeken

De Viersprong

Reach is no nonsens. Bij Reach weet je waar je aan toe bent: korte lijnen, snelle service, geen verrassingen achteraf. Reach luistert goed naar wat de klant wil, maar weet ook te verrassen met goede ideëen en advies.

klanten-viersprong

Meer klanten over Reach