afbeelding SVVW

Creatief houvast dat
jouw verhaal goed laat landen

Conceptontwikkeling

Ongetwijfeld een van de mooiste, maar ook meest complexe onderdelen van het reclame- en communicatievak is ontwikkelen van communicatie concepten. In gesprekken blijkt vaak dat er verschillend gedacht wordt over wat nu precies een communicatie concept is.

Communicatieconcept: onze definitie

Het onderscheidend en pakkend presenteren van een product, dienst of bedrijf waardoor je makkelijker en sneller contact maakt met je doelgroep. Een goed communicatieconcept is een creatief en doelgericht houvast waarmee je je verhaal verteld.

Een slogan is een helder voorbeeld van een concept dat je ondersteunt bij het vertellen van je verhaal.

Menno helpt u graag
als u meer wilt weten

Bel mij terug

Cases

Kijk gerust naar verschillende cases en zie wat Reach onderscheidend maakt.

Vitras1

Vitras

Campagne e-learning introductie

Intro event voor jezelf

Rabobank Amerstreek

Event voor jezelf

CremerGB-1

Cremer Grafisch Bedrijf

corporate identity

Onze klanten

Erik Peterse

Holland Fyto U.A.

Holland Fyto U.A. kiest voor Reach, omdat men zich verdiept in onze branche en de taal spreekt van onze klanten, lees doelgroep. Daarom is Reach voor ons een ideale partner mede dankzij veel vakmanschap, marktkennis en kunde.

Klanten-HollandFyto-1

Meer klanten over Reach