afbeelding-nieuwsbrief-1

Elke keer weer je relaties
overtuigen en informeren

Maak meer omzet bij je bestaande relatie met de juiste communicatie

De nieuwsbrief is een perfect communicatiemiddel richting bestaande relaties en vaak ook prospects. Tegenwoordig wordt steeds vaker gekozen voor de e-mailing. Bedenk dat je voor de verzending van een e-mailing toestemming van de ontvanger nodig hebt. Of er moet een aantoonbare relatie zijn. Ongevraagd e-mailen is streng verboden (spam-wetgeving).

Gedrukte nieuwsbrief of e-mailing

Digitale nieuwsbrieven zijn goedkoop en effectief in de communicatie met bestaande klanten. Je kunt snel informatie bieden. Op vaste momenten, maar ook ad-hoc. Tegenwoordig zijn er uitstekende en vaak kosteloze tools om nieuwsbrieven te ontwerpen en te versturen. De verzending van gedrukte nieuwsbrieven staat onder druk, met name door de hoge kosten en de moeilijk meetbare effectiviteit.

Ontzorg je nieuwsbrief

Reach ondersteunt haar klanten met het ontwerpen, het schrijven en verzenden van digitale en geprinte nieuwsbrieven. Je kunt daarbij rekenen op full service oplossingen tegen lage kosten. 100 procent ontzorging dus.

Robert helpt u graag als
u meer wilt weten

Bel mij terug

Cases

Kijk gerust naar verschillende cases en zie wat Reach onderscheidend maakt.

Vitras1

Vitras

Campagne e-learning introductie

Intro event voor jezelf

Rabobank Amerstreek

Event voor jezelf

CremerGB-1

Cremer Grafisch Bedrijf

corporate identity

Onze klanten

Els Brouwer

NLNet

Samenwerken met Reach is een welkome aanvulling op mijn drukke agenda waarin weinig tijd overblijft voor creatieve oplossingen en de uitvoering ervan. Deskundigheid, team effort, creativiteit en de mensen van Reach maken samenwerking erg plezierig en vooral goed!

Klanten-NLNet-1

Meer klanten over Reach