afbeelding-microtransitie-1

Met een goede huisstijl maak je indruk.
De juiste indruk

Zodat je altijd en overal zichtbaar bent

Een goed logo vormt de basis voor alle uitingen die je ontwikkelt. Van de belettering van een pand of bedrijfswagens, de website, foldermateriaal t/m de bedrukking op de koffiekopjes. Een logo laten ontwerpen is daarom altijd een breedte-investering. Een logo is te belangrijk om aan het toeval of een snelle ingeving over te laten. Van een goed doordacht en ontworpen logo krijg je nooit spijt.

Ontwerp of redesign bedrijfslogo

Een bedrijfslogo moet aansluiten bij de identiteit van de organisatie. Qua vorm, typografie, kleur en type beeldmerk. Een goed logo is een afspiegeling van de bedrijfsactiviteiten. Tegelijkertijd is een logo ook een afspiegeling van de tijd. Daarom wordt vaak gekozen voor een redesign waarmee het logo en de huisstijl, aansluit bij de actualiteit en de activiteiten. Vaak gaat een aanpassing van het logo gepaard met een nieuwe pay-off die de uitstraling ondersteunt.

Logo’s en merken

Elk bedrijf is een merk, met een logo die de identiteit van producten benadrukt. Vaak voert een bedrijf meerdere producten en diensten onder een of meerdere merknamen. Ook hiervoor geldt dat de merkbeleving aan moet sluiten bij de identiteit en de prestaties.

Robert helpt u graag als
u meer wilt weten

Bel mij terug

Cases

Kijk gerust naar verschillende cases en zie wat Reach onderscheidend maakt.

Vitras1

Vitras

Campagne e-learning introductie

Intro event voor jezelf

Rabobank Amerstreek

Event voor jezelf

CremerGB-1

Cremer Grafisch Bedrijf

corporate identity

Onze klanten

Marike van der Veeken

De Viersprong

Reach is no nonsens. Bij Reach weet je waar je aan toe bent: korte lijnen, snelle service, geen verrassingen achteraf. Reach luistert goed naar wat de klant wil, maar weet ook te verrassen met goede ideëen en advies.

klanten-viersprong

Meer klanten over Reach